Archive for jun, 2008

Jun 26 2008

Profile Image of Reformator
Reformator

Strategija protiv stresa

Filed under Psihologija, Svaštara, saveti

Stres je manje-više neizbežan, što ne znači da treba da se priviknemo na njega i da mu se prepustimo. Postoje razne strategije koje možemo primeniti u borbi protiv stresa. Evo nekih od njih.

Napravite malu promenu. Nemojte se preopteretiti velikim ciljevima, već počnite od sitnica - od neke jutarnje navike ili izbora namirnice. Vremenom, taj obrazac ponašanja dovešće vas do željenog načina života. Continue Reading »

Share/Save/Bookmark

No responses yet

Jun 25 2008

Profile Image of Reformator
Reformator

Namirnice koje pomažu određenim delovima tela / organima

Zapanjujuća otkrića prošlih civilizacija potvrđena su od strane današnje prehrambene nauke:

Narezana šargarepa liči na ljudsko oko. Zenica, iris, i linije koje se šire izgledaju baš kao ljudsko oko…. I da… nauka danas dokazuje da šargarepa pojačava protok krvi, kao i funkciju oka.


Paradajz ima 4 komore i crvene je boje. Srce je crvene boje i ima 4 komore. Sva dosadašnja istraživanja pokazuju da je paradajz čista i prava hrana za srce i krv.

Continue Reading »

Share/Save/Bookmark

No responses yet

Jun 24 2008

Profile Image of Reformator
Reformator

Istorija vibratora

Filed under Ljubav i Sex, Svaštara, Žene

Najpoznatija seks-igračka, koju neki nazivaju najboljim prijateljima žena, a neki najžešćom konkurencijom muškarcima, ima dugu i zanimljivu istoriju. Vibrator je, kroz vekove, bio smatran medicinskim pomagalom, a tek u 20. veku zauzima mesto na tronu električnih sprava kojima je mesto u spavaćoj sobi.

Prema šturoj definiciji, vibrator je sprava koja vibracijom deluje na nervne završetke, i tako izaziva opuštanje ili uzbuđenje. Prvi vibrator na električni pogon izumeo je Kelsi Stiner krajem 19. veka, ali njegova istorija počinje mnogo pre toga. Continue Reading »

Share/Save/Bookmark

No responses yet

Jun 24 2008

Profile Image of Reformator
Reformator

Kafa ne ubija

Konzumiranje kafe ne povećava opasnost od prevremene smrti, pokazali su rezultati istraživanja koje je sprovela grupa naučnika na čelu s Ester Lopes-Garsijom s univerziteta u Madridu.

Istraživanje je obuhvatilo 84.214 američke žene u periodu od 1980. do 2004. godine i 41.736 muškaraca u periodu od 1986. do 2004. godine. Kod žena koje su redovno pile kafu došlo je do smanjenja srčanih oboljenja u odnosu na žene koje nisu pile taj napitak. Continue Reading »

Share/Save/Bookmark

No responses yet

Jun 20 2008

Profile Image of Reformator
Reformator

Maca u nosu, kost u grlu

Filed under Zdravlje i Lepota, saveti

Preosetljivost na različite vrste alergena, većinom bezazlenih, mnogima zagorčava život. Nova terapija pomaže da se simptomi ublaže, a neki oblici alergije i sasvim izleče

Broj obolelih od alergija se poslednjih decenija višestruko povećao, tako da svaka četvrta ili peta osoba ima neku vrstu te bolesti, koja može da nastane u svim životnim dobima. Po nekim istraživanjima, dvoje od šestoro dece već na rođenju ima alergiju na proteine kravljeg mleka i aditive.

Continue Reading »

Share/Save/Bookmark

No responses yet

Older Posts »

FireStats icon Powered by FireStats